اگر به فکر ایجاد فروشگاه اینترنتی
نوشته شده توسط : مهران

 

اگر به فکر ایجاد فروشگاه اینترنتی برای خود هستید و می خواهید کسب و کار انلانی برای خود راه اندازی کنید اما از هزینه های جانبی آن می ترسید ما یک پیشنهاد خوب و ویژه برای شما داریم. شما همین الان می توانید بدون کوچکترین هزینه ای و تنها با چند کلیک ساده برای خود ایجاد فروشگاه اینترنتی نمایید.بله این امکان را در شاپرزفا برای شما علاقه مندان فراهم کرده ایم.

 

در شاپرزفا همه چیز رایگان است و شما بدون صرف هزینه کد نویسی و هزینه هاست و دامنه می توانید در عرض چند دقیقه یک فروشگاه زیبا برای خود ایجاد نمایید. مهمترین خصوصیت فروشگاه های ایجاد شده در شاپرزفا دارا بودن سئو بالا بوده و براحتی محصولات شما در گوگل ایندکس خواهد شد.از دیگر خصوصیات این مجموعه می توان به دارا بودن قالب های زیبای آن اشاره کرد و اینکه شما بدون نیاز به دانش کد نویسی و تنها با چند کلیک می توانید هر زمان که خواستید قالب های خود را تغییر دهید.

شما اگر با یکی از شرکت های ایران مارکت یا فروتل و یا پارس پیک در حال کار هستید می توانید از خدمات وب سرویس آنها در مجموعه شاپرزفا برای فروشگاه خود استفاده نمایید.ایجاد فروشگاه اینترنتی در شاپرزفا به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از مسائل پشتیبانی هاست به فکر رونق بخشیدن به کسب و کار خود باشید و مسائل امنیتی را به همکاران ما بسپارید. ما به صورت رایگان اماده ارائه خدمات پشتیبانی به شما عزیزان هستیم.

 

از دیگر مزیت های ایجاد فروشگاه اینترنتی در شاپرزفا می توان به دارا بودن فروشگاه ها به پنل پیامکی اشاره کرد و این امکان موقعیتی را برای شما فراهم خواهد آورد تا به راحتی بتوانید به کاربران و مشتریان خود پیام ارسال نمایید.در ضمن شما می توانید فروشگاه خود را به دو صورت بالا بیاورید یا با ساب دامنه های شاپرزفا و یا به صورت کاملا اختصاصی و با دامنه مورد نظر خودتان.

 

 

 

چهارشنبه 16 مهر 1393

یک قدم تا جهانی شدن فاصله دارید

نویسنده: میلاد خیابانی   

 

 

 

ساخت فروشگاه اینترنتی
فروشگاه ساز اینترنتی

یک قدم تا جهانی شدن فاصله دارید

 

شاید تا یک دهه پیش ساخت فروشگاه اینترنتی برای بسیاری از افراد یک رویا بود و آنهایی که فروشگاه اینترنتی داشتند افرادی خاص و احتمالا پول دار بودند.اما با گذشت تقریبا یک دهه امروز شرایطی فراهم شده است که اگر همین الان اراده کنید بدون هیچ هزینه ای می توانید در عرض چند دقیقه اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی برای خود نمایید.بله ما در مجموعه شاپرزفا قدمی بزرگ در این زمینه برداشته ایم و خواستیم تمام محدودیت ها را زیر پا بگذاریم و امکانی را محیا کردیم تا اگر پول کافی برای طراحی و خرید یک فروشگاه اینترنتی را ندارید و یا علم کد نویسی را نمی دانید تنها با چند کلیک ساده صاحب  یکی از زیبا ترین و پیشرفته ترین فروشگاه های اینترنتی شوید.

 

یک فروشگاه ساز اینترنتی باید دارای امکانات مختلفی باشد. از جمله امنیت لازم برای حفظ اطلاعات و همچنین پنل کاربری راحت و کاربر پسند نیز جز یکی از مهم ترین خصوصیات آن می باشد.شما اگر علم لازم برای پشتیبانی فروشگاه را نداشته باشید قطعا اگر مشکلی در بحث هاستینگ آن ایجاد شود می بایست هزینه های زیادی را در این مورد بپردازید اما در شاپرزفا شما از یک پشتیبانی رایگان برخوردار هستید و بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانید به فکر گسترش کسب و کار انلاین خود رد فضای مجازی باشید.

 

بله به همین راحتی ساخت فروشگاه اینترنتی امکان پذیر خواهد شد اگر شما به شاپرزفا اطمینان کنید و مانند 17000 کاربری که در چند سال گذشته به ما این اطمینان را کردند و الان بدون هیچ مشکلی در حال فعالیت در مجموعه خود می باشند.ما سعی کرده ایم تا در کنار امکانات حرفه ای که در مجموعه ارائه می دهیم بحث های امنیتی را نیز به خوبی رعایت کنیم تا برای اطلاعات شما عزیزان هیچ گونه مشکلی ایجاد نشود.

شما براحتی می توانید در فروشگاه ساز اینترنتی خود به وب سرویس های مختلفی همچون فروتل و پارس پیک و یا ایران مارکت متصل شوید و از این خدمات به صورت رایگان استفاده نمایید. همچنین شاپرزفا به شما یک پنل پیامکی رایگان می دهد تا در هر زمان که خواستید بتوانید به مشتریان و کاربران خود پیام ارسال نمایید.

 

 

 

 

 
آفر ویژه تبلیغاتی-رسیدن به رتبه اول در نتایج گوگل(تعداد محدود همراه با نمونه کار )

 

 

 

توجه : بعد از مطالعه متن فوق در صورتی که نیاز به مشاوره در این زمینه داشتید می توانید با شماره تلفن های 02634439972 و یا 09390998711 تماس حاصل فرمایید.شک نکنید مشاوره رایگان با ما و در نهایت انتخاب یک پکیج تبلیغاتی مناسب می تواند در رتبه گرفتن کلمات کلیدی مورد نظرتان بسیار موثر باشد.

 

 

تبلیغات در اینترنت
تبلیغات متنی
تبلیغات در سایت
تبلیغات بنری
تعرفه تبلیغات
هزینه تبلیغات در سایت

تبلیغات در اینترنت

تبلیغات متنی

تبلیغات در سایت

تبلیغات بنری

تعرفه تبلیغات

هزینه تبلیغات در سایت

 

 

 

 

عرض ادب و احترام

این روزها به منظور توسعه کسب و کار و افزایش فروش محصولات و خدمات نیز است تا علاوه بر تمرکز بروی بازارهای فیزیکی بروی بازارهای مجازی نیز برنامه ویژه ای داشت.تبلیغات در اینترنت می تواند در صورتی که به صورت هدفمند و اصولی انجام پذیرد بسیار مثمر ثمر واقع شده و در فروش شما تحولی عظیم ایجاد کند.از جمله این نوع تبلیغات می توان به انواع تبلیغات بنری مختلف اشاره کرد.اما ما امروز می خواهیم روشی نوین را به شما معرفی کنیم.

یکی از مهمترین عواملی که باعث می گردد شما در یک کلمه کلیدی خاص بتوانید در نتایج جستجو رتبه اول و یا در صفحه اول باشید استفاده از تبلیغات متنی است.تبلیغات متنی یعنی شما کلمه کلیدی مورد نظرتان را در سایت های مختلف قرار داده و به ان سایتی که می خواهید رتبه بگیرد لینک دهید.

 

البته کیفیت تبلیغات متنی به رعایت چند نکته مهم بر می گردد.اول اینکه شما باید در سایت هایی لینک سایت خود را قرار دهید که از صفحات ایندکس بالایی برخوردار باشند.دوم اینکه هر چقدر سایت ها دارای رنک بالا تری باشند شما می توانید نتایج بهتری را دریافت نمایید و سوم اینکه هر چقدر میزان پیج آتوریتی و دومین آتوریتی سایت های لینک دهنده به شما بالاتر باشد تاثیر بهتری برای شما به دنبال خواهد داشت.در یک جمع بندی کلی می توان گفت باید فاکتورهای زیر را برای رتبه گرفتن در تبلیغات متنی رعایت کرد:

1-تعداد صفحات ایندکس بالا

2-پیج رنک بالا

3-پیج آتوریتی و دومین آتوریتی بالا

 

 

ما در مجموعه شاپرزفا یا در در اختیار داشتن یک پکیج ویزه تبلیغات متنی در خدمت شما هستیم.شما می توانید به صورت همزمان کلمه کلیدی مورد نظرتان را در بیش از 800 هزار صفحه ایندکس شده در گوگل قرار دهید.همچنین می توانید در بیش از 30 سایت با پیچ رنک های 2و3و4و5و6 لینک خود را به صورت همزمان قرار دهید.و در آخر به صورت همزان می توانید در بیش از 20 سایت با پیچ آتوریتی بالای 40 تبلیغات متنی خود را قرار دهید.

 

حال فکرش را کنید اگر تبلیغات شما به صورت همزمان در تمامی سایت های فوق قرار بگیرد چه اتفاقی می افتد؟ ما به شما می گوییم چه اتفاقی خواهد افتاد .لطفا نمونه کارهایی که به همین صورت انجام داده ایم را بررسی کنید  خودتان متوجه خواهید شد:

 

نمونه کارهایی که در این پکیج قرار گرفته و خوشبختانه تمامی انها در صفحه اول قرار گرفته اند به شرح زیر است:

سایت تهران نیک به آدرس www.tehrannik.ir با کلمات زیر در صفحه اول قرار گرفت.


پودر بومبا صفحه اول رتبه اول
پودر چاقی صفحه اول رتبه دوم
افزایش وزن سریع صفحه اول رتبه سوم
بومبا صفحه اول رتبه اول
و....

----------------------------------------------------------
سایت تهران خیاط به آدرس www.tehrankhayat.ir با کلمات فوق در صفحه اول گوگل قرار گرفت.

آموزش خیاطی خانم عمرانی صفحه اول رتبه چهارم
خیاطی بدون الگو خانم عمرانی صفحه اول رتبه اول
خیاطی سیما عمرانی صفحه اول رتبه چهارم
و..................

---------------------------------------------------------

سایت صدف باران با آدرس www.sadafbaranco.ir با کلمات زیر در صفحه اول است.

آتل ارتوپدی صفحه اول رتبه اول
باند فایبر گلاس در صفحه اول رتبه اول
باند گچی در صفحه اول رتبه دوم
و.....


-------------------------------------------------------------
سایت تهویه ارس با آدرس www.tahvieharas.ir

برج خنک کننده صفحه اول رتبه سوم
کولینگ تاور صفحه اول رتبه اول

تعمیرات برج خنک کننده صفحه اول رتبه اول

و......

-----------------------------------------------------------------------
سایت مارکت سنتر 24 به آدرس www.marketcenter24.com با کلمات زیر در صفحه اول قرار گرفت

خرید تی شرت سه بعدی صفحه اول رتبه اول
خرید کیبورد ژله ای صفحه اول رتبه اول

جوراب نانو صفحه اول رتبه ششم

و....

-----------------------------------------------------------------------
سایت پستی خرید با آدرس www.postikharid.com در کلمات زیر در صفحه اول قرار گرفت

خرید اینترنتی کلاه صفحه اول رتبه دوم
خرید کرم ابریشم در صفحه اول رتبه دوم

و....
---------------------------------------------------------------------

این ها بخشی از نمونه کارهایی بودند که خدمتتان عرض کردیم و فکر کنم به خوبی نشان دهنده کیفیت بالای مجموعه باشد.

 


تعرفه قرار گرفتن کلمات کلیدی شما در مجموعه(شک نکنید که قیمت ها در پایین ترین میزان خود قرار گرفته تا اکثر کاربران توانایی خرید داشته باشند)

یک ماهه 100 هزار تومان
دو ماهه 150 هزار تومان
سه ماهه 225 هزار تومان
شش ماهه 400 هزار تومان

 

توجه : در صورتی که از پکیج سه ماهه و شش ماهه استفاده نمایید ما تبلیغات شما را به صورت همزمان در بیش از 17000 فروشگاه شاپرزفا نیز قرار خواهیم داد.

 

در زیر به جزئیات بیشتری در این مورد اشاره کرده ایم اما حتما اگر خواستید در این مورد مشاوره رایگان دریافت نمایید با شماره تلفن های 02634439972 و یا 09390998711 تماس حاصل فرمایید.

 


بخش اول فاکتور پیج رنک

قرار گرفتن کلمات کلیدی شما به صورت همزمان در 15 سایت رنک2 و یک سایت رنک 3

قرار گرفتن کلمات کلیدی شما به صورت همزمان در 6 سایت سایت رنک4

قرار گرفتن کلمات کلیدی شما به صورت همزمان در 4 سایت رنک5

قرار گرفتن کلمات کلیدی شما به صورت همزمان در 2 سایت رنک 6

قرار گرفتن کلمات کلیدی شما به صورت همزمان در 20 وبلاگ رنک 2
قرار گرفتن کلمات کلیدی شما به صورت همزمان در یک وبلاگ رنک 3 و 4

----------------------------------------------------------------------------------------------

بخش دوم فاکتور پیج اتوریتی

قرار گرفتن کلمات کلیدی شما به صورت همزمان در 15 وبلاگ با پیج آتوریتی بین 20 تا 30
قرار گرفتن کلمات کلیدی شما به صورت همزمان در 15 وبلاگ با پیج آتوریتی بین 30 تا 40
قرار گرفتن کلمات کلیدی شما به صورت همزمان در 10 وبلاگ با پیج آتوریتی بالای 40

----------------------------------------------------------------------------------------------

بخش سوم تعداد صفحات ایندکس

قرار گرفتن کلمات کلیدی شما در یک انجمن با بیش از 273 هزار صفحه ایندکس

توضیح: این یعنی تبلیغات شما در تمام صفحات فوق ثبت شده و این می تواند بسیار در رتبه گیری شما موثر باشد.

قرار گرفتن کلمات کلیدی شما در مجموعه شاپرزفا و در بیش از 17000 هزار فروشگاه زیر مجموعه با بیش از 570000 هزار صفحه ایندکس (این مورد تنها برای کاربرانی انجام خواهد شد که مدت زمان تبلیغات خود را سه ماه به بالا انتخاب نمایند.)

 

 

فروشگاه ساز ,فروشگاه ساز رایگان ,طراحی فروشگاه اینترنتی ,راه اندازی فروشگاه اینترنتی ,ساخت فروشگاه اینترنتی ,فروشگاه ساز اینترنتی ,ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان ,بهترین فروشگاه ساز ,ایجاد فروشگاه اینترنتی ,فروشگاه اینترنتی رایگان ,طراحی سایت فروشگاهی ,طراحی فروشگاه ,طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ,فروشگاه اینترنتی ارزان ,ایجاد فروشگاه اینترنتی رایگان ,ساخت فروشگاه ,ساخت سایت,ساخت سایت رایگان ,سایت ساز ,طراحی سایت ارزان ,طراحی سایت ,سایت ساز رایگان ,سایت رایگان,طراحی وبسایت ,ساختن سایت ,طراحی سایت رایگان ,ساخت وب سایت رایگان ,ایجاد سایت رایگان ,ساختن وب سایت ,چگونه سایت بسازیم ,طراحی وب سایت رایگان ,طراحی وب سایت ارزان ,همکاری در فروش,سیستم همکاری در فروش ,سایت نیازمندی ,انجمن ساز ,ساخت انجمن ,انجمن ساز رایگان ,طراحی سایت نیازمندی ,طراحی سایت آگهی ,بهترین انجمن ساز ,انجمن ساز فارسی ,اسکریپت انجمن ساز ,طراحی سایت نیازمندیها ,اسکریپت انجمن ,فروم ساز ,طراحی سایت آگهی و نیازمندی ,اسکریپت انجمن فارسی ,تبلیغات در اینترنت ,تبلیغات متنی ,تبلیغات در سایت ,تبلیغات بنری ,تعرفه تبلیغات ,هزینه تبلیغات در سایت ,قیمت تبلیغات در سایت

 

 

 

 

 

 

 

شاپرزفا رسیدن به آرزویی تا بی نهایت

 

آیا شما به دنبال این هستید که کسب و کار خود را در اینترنت گسترش دهید و می خواهید محصولات و خدمات خود را به کاربران سراسر کشور به صورت آنلاین ارائه دهید؟ اگر جواب سوال ما مثبت باشد پس قطعا باید به عنوان قدم اول  یک فروشگاه ساز داشته باشید تا بتوانید در ان محصولات و خدمات خود را معرفی نمایید. برای داشتن یک فروشگاه ساز یا باید برنامه نویس باشید که احتمالا پاسخ می دهید نیستیم و یا باید توانایی هزینه کردن چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان را داشته باشید که در این مورد هم چون تجربه ای ندارید پس احتمالا به همین سادگی ها تمایل به چنین کاری نشان نخواهید داد.پس راه چاره چیست؟

 

ما در مجموعه فروشگاه ساز رایگان شاپرزفا برای شما عزیزان این امکان را فراهم کرده ایم که بدون هیچ هزینه ای و تنها با جند کلیک صاحب یک فروشگاه پیشرفته اینترنتی شوید.بله به همین راحتی و بدون هیچ گونه سختی این امکان در شاپرزفا برای تمام کاربران ایرانی به صورت رایگان فراهم شده است و خوشاحال هستیم که هم اکنون که در حال نوشتن این مقاله هستیم میزبان بیش از 17 هزار فروشگاه اینترنتی در سطح کشور می باشیم.

شما از یک فروشگاه ساز چه انتظراتی دارید؟ یک قالب شیک؟  پنل کمدیریت راحت و ساده ؟ سرعت لود بالا ؟ دارای امکان خرید انلاین برای مشتری؟ امکان اتصال به وب سرویس های مختلف ؟ ویرایش قالب توسط هر مدیر فروشگاه ؟ آنچه همه خوبان دارند ما برای شما در فروشگاه ساز شاپرزفا به ارمغان آورده ایم و بی دلیل نیست که تا کنون توانسته ایم تا از خیل عظیمی از علاقه مندان به داشتن فروشگاه میزبانی به عمل آوریم.شما یک بار کافیست تا در شاپرزفا ثبت نام نمایید و از این پس به راحتی می توانید خدمات و کالاهای خود را در معرض دید هزران بازدید کننده اینترنتی قرار دهید.

 

از مهمترین خصوصیات این فروشگاه ساز رایگان این است که بر خلاف رایگان بودنش اما دارای امکانات واقعا حرفه ای و جالبی می باشد. از جمله مهمترین این امکانات دارا بودن پنل پیامک بوده که این امکان را به شما می دهد تا به عنوان مدیر فروشگاه بتوانید برای مشتریان خود پیامک ارسال نمایید. همچنین براحتی می توانید قالب فروشگاهیی خود را تنها با چند کلیک و داشتن اطلاعات اولیه اچ تی ام ال ویرایش نمایید.از مهمترین خصوصیات مجموعه فروشگاه ساز رایگان شاپرزفا می توان به دقرت سئو بالایی فروشگاه های آن اشاره کرد. مطالب شما به خوبی در گوگل در عرض چند دقیقه ایندکس خواهد شد و این یک خصوصیات مهم این مجموعه می باشد.امیدواریم بتوانید لحظات خوبی را در شاپرزفا سپری کنید. ما همیشه در کنار شما خواهیم بود و می توانید با خیال راحت به فکر راه اندازی یک کسب و کار آنلاین در اینترنت باشید.

 

 

 

 

 

با شاپرزفا یک کسب و کار آنلاین داشته باشید

 

یکی از مهمترین روش های فروش و بازار یابی در دنیای امروز استفاده از بستر اینترنت می باشد. شما اگر بتوانید جایگاه خوبی در این دنیای مجازی برای خود ایجاد کنید شک نداشته باشید که در مدت بسیار کوتاهی می توانید تا چندین برابر آنچه که در محیط بیرون و به صورت فیزیکی فروش داشته اید را تجربه نمایید.

برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی اولین قدم داشتن یک فروشگاه اینترنتی می باشد و شما باید ابتدا به فکر طراحی فروشگاه اینترنتی برای خود باشید.برای این منظور چند راه در پیش رو دارید :

اول اینکه خودتان برنامه نویسی بلد باشید و شروع به طراحی و کد نویسی نمایید.

دوم اینکه چند صد هزار تومان هزینه کنید و به یک شرکت طراح در این زمینه سفارش خود را ارسال نمایید.

سوم اینکه با شاپرزفا به صورت رایگان و تنها با چند کلیک اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نمایید.

 

 

شک نداریم دو راه اول را به فراموشی سپرده اید و همین الان دارید به روش سوم فکر می کنید و با خود می گویید چگونه امکان دارد به صورت رایگان صاحب یک فروشگاه ساز رایگان شوم. بله ما در مجموعه شاپرزفا بستری را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا براحتی بتوانید صاحب یک فروشگاه با بهترین امکانات شوید و بدون نیاز به انجام هزینه و صرف وقت برای این کار تنها با چند کلیک ساده اقدام به این کار نمایید.

 

 

طراحی فروشگاه اینترنتی شاید کار هر کسی نباشد و شاید همه توان پرداخت هزینه های بالای طراحی را نداشته باشند.پس چه بهتر که به صورت کاملا رایگان اقدام به ساخت یک فروشگاه برای خود نمایید. از بابت کیفیت ارائه شده همینقدر خدمتتان عرض می کنیم که تا به امروز میزبان بیش از 17000 فروشگاه در سراسر کشور بوده ایم و افتخار می کنیم که توانسته ایم در این راه برای هموطنان خود قدم بزرگی را برداریم.





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: